You are the light...

...that's leading me to the place where I find peace again.
'
Jag hatar youtubare som har sina klipp på inaktiverad inbäddning.
Kan inte lägga upp dem här ju.
Men jag känner att denna videon fanimej är värd att vara med på bloggen.
Så jag lämnar en länk här, så får den som känner sig intresserad se den.
'
Låten heter Everything av Lifehouse, och det är en av de vackraste låtarna jag vet.
Inte alls sådan musik jag lyssnar på i vanliga fall, men denna är så underbar.
Jag hittade låten genom just denna video.
Jag kollade bara runt på Frerard videos (Frankie + Gerard) och så kom denna upp,
och jag som är ett diehard Frerard fan avled. Den är så söt!
Det är absolut en av de bästa och finaste och vackraste videorna på youtube.
Aa... bland Frerard relaterade videor då, lol.
'
Nä, men videon är verkligen välgjord, och låten passar perfekt till.
(BTW älskar introt med Gerard, när han häller vatten på sitt huvud.)
Och aa. Videon innehåller de bästa Frerard klippen som finns.
Bara ett som fattas, dock är den svår att få tag på. MEN shit. Så gulligt.
'
http://www.youtube.com/watch?v=fVHP1oRMDE8&feature=related
'
'
Haha, känner mig tvungen att lägga upp denna bilden, den fick mig att skratta!
Ohja. Jag vet att jag inte var den enda som vrålade FERARD MOMENT första gången man såg Art Is The Weapon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0