Should I Write Myself Out Of The History Books?

Okej, nu kommer en liten update från de senaste dagarna:
'
I fredags hängde Evelina med mig hem till Mölnlycke efter skolan och köpte thaimat.
Blir aldrig besviken på terminalens thaimat asså, så sjukt gott!
Sen efter maten blev det film, men jag kommer inte ihåg vilken film vi såg? Haha.
Ja, bortsett från någon film om en osynlig man.
Hollow Man tror jag den hette. Den var bra iallafall, fast det skulle ha varit en skräckfilm? Inte ett dugg läskig, haha!
'
Sedan på lördagen, igår alltså, åkte vi in till stan/skolan igen och var guider med några andra från klassen på öppethus för alla nior som kom dit. Det var tredje gången vi var där, och asså... aldrig igen. Som tur var så fick vi bio biljetter som tack denna gången, så det kändes mera värt!
Efter öppethus drog jag hem, helt slut. Tror jag sov en stund framför tv:n med.
Sedan vaknade jag (tror jag, haha) av ett sms från Evelina som frågade om jag ville följa med och kolla på en spelning i Frölunda, eftersom en vän till henne sjunger/skriker/blablabla i ett av banden! Var smått tveksam först, men det blev ganska kul, några av banden var riktigt duktiga!
Efter spelningen såg vi till att få i oss mat, men HEH det visade sig inte vara så lätt?
Blev vatten och bröd från hemköp, haha!
Fick tillslut tag på McDonalds, och efter det åkte vi hem till Eve och sooov!
'
Och idag... stan med Eve!
Jag köpte inget speciellt, den nya Kerrang! tidningen + en tandkräm, haha!
Ikväll är det All Time Low som gäller.
'
Btw. Det är värt att söka på Awesomish på svenska google och ta bilder.
I'M ON THE INTERNET BIATCH! ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0