Looking For The Peace That I Can't Find.

Asså, jag blir så arg på mig själv ibland!
Jag har fullständigt kastat bort denna dagen. Verkligen.
Jag somnade vid sju i morse, och sov till två.
Sen såg jag på en film. Och så var klockan fem helt plötsligt?
Vad i helvete :'@
'
Iallafall, jag blev klar med novellen i morse, innan jag somnade.
Jag kan inte bestämma mig för om jag är nöjd med den eller inte.
Vissa delar tycker jag blev jättebra, men ibland känns det som att det blir svårt att hänga med? Nej, egentligen inte, jag tror att jag bara övertänker allt.
Den är säkert bra, jag är bara för kritisk mot mig själv, lol!
'
Jag kom på, det är ju ganska bra att jag har alla dessa små noveller på min dator, nu när jag ska läsa text i skolan i några veckor! Haha, då kan jag ju bara ta en av dem och lämna in! Hon behöver ju inte veta att jag skrev dem för flera månader sedan! Och det borde ju inte ens spela någon roll. Fortfarande jag som skrivit den ju :)
'
OCH apropå skolan. Jag har fortfarande inte börjat på något som jag borde börjat på. Varken matten, SOn, MPKn... inget! Men nej, jag har ju lov? Tycker det är så sjukt dålig stil av lärare att ge elever uppgifter över lovet! :c
'
Hittade denna aprövsgamla bilden på My Chemical Romance.
Awh, galet.
Vill bara tillägga, kolla på Frankies arm! Knappt en enda tatuering!
Då jävlar är det gammalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0