Jag tror jag kommer spy?

Eller a. Jag tror faktiskt det.
Är på det humöret nu. Asså, inte att jag vill spy. Men det känns som om jag kommer göra det. För jag har den sinnesstämningen. Aja.
'
Jag sitter och skriver färdigt en novell jag hållt på med ett tag. Och jag får mig själv att gråta (tårögd iaf) genom att bara skriva den. Usch.
Men den blir nog klar, om jag bara kan skaffa mod till mig och skriva klart den!
'
Jag känner mig verkligen jättekonstig just nu. Jag vet inte vad det kommer ifrån, men jag gillar det inte. Kan vara att sånna här kvällar har så många dåliga minnen i sig.
Där jag sitter uppe halv fem på morgonen utan att ha sovit en blund. Skriver om samma sak. Lyssnar på samma musik.
Allting är lika dant, jag tycker inte om det. Alls. Jag känner mig precis som jag gjorde då.
Åh, inte bra. Nej, men jag ska härda ut, och skriva klart den här novellen. Ingen sömn inatt, nepp.
'
Den här låten lyssnar jag på när jag skriver detta. Just sayin'
The Used - The Bird And The Worm
'
Den skrämmer mig, samtidigt som att jag verkligen älskar den.
Kul att det måste vara en av de låtarna :c
'
Jag vet inte vad eller varför, men jag känner mig.. annorlunda när jag lyssnar på denna låten. Asså, inte bra annorlunda. Dåligt annorlunda.
Men den har ett minne i sig, som jag inte kan sätta fingret på. Jag minns, men jag vet inte vad. Det är en helt sjuk och extremt obehaglig känsla.
Sen vet jag typ vad minnet är. Kanske, jag är väldigt osäker på att det är vad jag tror det är. Men det minnet jag tror det är inte posetivt. Så det gör inget bättre. Nejfyfan.
Jag borde verkligen inte lyssna på denna låt, endå gör jag det nu?
'
Herregud, jag hade låten pausad medans jag skrev detta sista, satte på den i tre sekunder, och klarar inte av mer? Asså det känns som jag kommer typ. Jag vet inte. Jag kan inte förklara känslan. Det är hemskt.
'
Och jag förstår inte varför? Det är bara en låt, av ett band jag älskar, och av en anledning jag inte kan förstå så minns jag något när jag lyssnar på den, och detta något skrämmer mig som fan? Jag sitter seriöst och skakar. Jag fattar inte!
'
Det är så konstigt allt ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0