Jag minns allt som naglarna mot glas.

Åh, tråkig dag.
Känns ovärd.
'
Jag försökte faktiskt och verkligen gå och lägga mig i tid igårkväll,
men jag somande inte förrens 4. Suck.
Vaknade klockan två av att min syrra stod utanför min dörr och skrek efter någon.
Så jag gick upp, satte på spellistan på högsta volym och tjurade.
Stekte två ägg till frukost. I liek it, mkej?
'
Nu försvinner julpyntet för iår, känns skönt endå.
Dessutom, vi ska krasha pepparkakshuset snart. Nomnom.
Eller nä, det är ganska äckligt. Men jag är så sjukt godissugen. Så det får duga.
'
Uhm, folk som jag inte enns visste om läste min blogg har klagat på att det står för mycket om My Chemical Romance i den, eller musik i allmänhet.
Förlåt, jag ska bättra mig.
HAHAH, nä.
Jag skriver om vafan jag vill, inte så att jag tvingar ngn att läsa min blogg.
Jag skriver framförallt för min egen skull, sen är det jättekul om någon läser den.
Men lol, kom inte och klaga på vad jag skriver om.
'

Btw. Jag älskar All Time Low. Just sayin' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0