Ibland räcker det med en låt för att förklara.

Blink 182 - Stay Together For The Kids.
'
Så, kom precis hem från en av mina 'arg-promenader'.
När jag är ute på dem finns det en låt jag alltid lyssnar på,
och det är denna underbara låt med Blink-182.
Musik kan verkligen göra under ibland, just sayin'
'
Tycker btw att musikvideon är så jävla vacker,
och den förstärker verkligen låten.
'

Aaannars så jag var jag hemma hos Eve igår och sov över till idag.
Go tjej det där asså.
Hon har förövrigt världens bästa spellista på Spotify. Gjord av mig.
Den är lika lyckad som 'Chilli-filtar', 'Headorgasmers' och hjulet. lol.



Kommentarer
Postat av: EVEEEE

DU ÄR GO!!! "Den är lika lyckad som 'Chilli-filtar', 'Headorgasmers' och hjulet. lol"

HAHA, klockrent.se

<3

2011-01-08 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0