I Do Believe In The Light.

It's the moment of truth, and the moment to lie,
The moment to live and the moment to die,
The moment to fight, the moment to fight.
We will fight to the death, to the edge of the earth
It's a brave new world from the last to the first.
'
Kul dag idag med Hilda i stan,
började dagen med att dra till hundmässan,
där vi bland annat lyssnade på ett föredrag av Ceasar Millan (eeeller hur han stavas).
Sedan åt vi sushi och gick runt lite i stan.
'
Nu har jag varit hemma ett tag, och jag har vart inne på hottopic.com
och kollat på kläder. Jävlar vad det är lätt att hitta kläder där!
Massor av supersöta t-shirtar osv.
Man typ d'aww när man ser dem!
Ska önska mig t.ex. dessa i födelsedagspresent:
(Tyvärr har jag hittat minst 20 saker till, men jag kan ju inte lägga upp allt här)
Dessa kläder passar perfekt till i sommar/vår.
Ska vara färgglad! :D
Har btw köpt 24 nya Silly Bands! Like!
Tycker det är så sjukt snyggt med dem.
Har btw 4st enhörningar. Wiiiie.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0