When We Were Young We Used To Say...

That you only hear the music when your heart begins to break.
Now we are the kids from yesterday.
Keep your apology and give us more detonation.
This ain't a party, get of the dance floor.
Run away, like it was yesterday.
And we could run away, run away from here.
Are you runnin' from the scarecrow? Everybody, hide.
Keep running;
.
Haha! Det där var minst sex låtar i ett!
.
.
Hej jag sitter i min säng och är nöjd.
Danger Days: The true lives of the fabulous killjoys spelas på högsta volym. Bara det gör mig nöjd. Mer än nöjd. Jag är helt lycklig! Asså, inget kan nog förstöra mitt humör just nu!
Hiihiihii. Nu ska jag tugga av huvet på en skumtomte. För jag är hungrig. Och jag bryr mig inte.
.
WOHOOO!!, random spazz, men shit vad jag älskar Mcr! Inget, någonsin, slår dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0