Sömnen kommer som en vän, glömmer ingen, dömer ingen.

HAHA, shit vad trött jag är!
Endå sitter jag här och skriver som en idiot.
Jag ska upp om några timmar igen,
för att se när My Chemical Romance streamar sin live show från LA på sin hemsida. Shit, den börjar kl 05:00. Jag kommer däcka. Men det är okej.
För MCR kan jag vara vaken flera dygn i sträck :) Hahahah, tönt!
.
.
Övrigt:
  1. Jag har lyssnat på Danger Days på repeat hela eftermiddagen.
  2. Jag har snackat i telefon i nästan en hel timma med Jespher. Stolt. Klarar inte av att prata i telefon annars :)
  3. Jag har tydligen lyssnat på Sömnen av Kent 676 gånger sen skolan började. Haha, bra. Nej men jag kollade på vilka låtar som jag lyssnat mest på, och Sömnen var vinnaren. Men det beror på att jag har den på repeat hela nätterna. Somnar inte annars ^^
  4. Nummer två på mest lyssnade var Go Save Yourself, I'll Hold Them Back med My Chemical Romance. 273 gånger eller något. Knas att jag bara haft låten i två-tre veckor. :D Shit vad jag borde ha lyssnat sönder den! Fast är inte ett dugg trött på den! Sjukt bra låt :D
Nu ska jag ta bort mitt smink och sova i fem timmar.
Ser verkligen fram emot konserten! Kommer grina som fan! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0