Sing It For The Ones That'll Hate Your Guts.

Jag kan seriöst inte släppa hur mycket jag älskar denna låt,
inte heller hur mycket jag älskar musikvideon, även om man får panik av den!
Seriöst, första gången jag såg den så börja jag storlipa. Som ett litet barn!
.
SING är fortsättningen till Na Na Na's musikvideo.
I Na Na Na så blir Flickan bortrövad av BLI, eller
av The Scarecrow Unit, som är en grupp som jobbar under BLI.
.
I SING handlar det om att rädda Flickan från BLI,
genom att storma deras högkvarter.
Vilket är ett självmords uppdrag, och killarna vet om det.
Det finns inte en chans att överleva.
.
Fyfan, slutet asså. Jag klarar inte av det, haha shit vad löjligt
men det är sant! Jag får panik, ångest... hela köret! Haha, skrattar åt mig själv.
.
Ohwell, här är den!
Seriöst, ett mästerverk.
.
SING av My Chemical Romance
.
BTW!
Ha högt ljud!
Och sätt på 720p
Och fullskärm.
Seriöst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0