Lullabies. (All Time Low) Svenska.



Ge mig ett ljuvt, ljuvt avsked.
Det kan vara vårat allra sista, och det är inte rätt.
"Låt dig inte komma in över ditt huvud" sade han.
Ensam och långt hemifrån hittar vi dig...
'
Död - som ett ljus brann du ut;
och stearinet rann ner och fyllde tomrummen efter alla arga ord.
Skrik - för att synas, som om du behövde mer uppmärksamhet.
Kasta din flaska, ha sönder dörren och försvinn.
'
Sjung mig till sömns, jag träffar dig i mina drömmar.
Jag väntar på dig för att säga "Jag saknar dig. Förlåt."
'
Föralltid har aldrig känts så länge, som när du inte är här..
Det känns som om en del av mig fattas.
Jag skulle ha kunnat lära mig så mycket från dig,
men det är värdelöst nu.
Inser du inte att du lämnat denna familj i en värld av smärta?
Förstår du inte att det hade kunnat bli ett lyckligt slut?
Vi släppte taget...
'
Sjung mig till sömns, (Du har tagit så mycket med dig.)
Jag träffar dig i mina drömmar. (Men du lämnade det värsta med mig)
Jag väntar på dig för att säga "Jag saknar dig. Förlåt"
Förlåt,
Förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0