It's complete and utter Mayhem.

Du vet den där känslan man får i magen när man lyssnar
på den där låten.
Varje gång man lyssnar på låten får man samma känlsa i magen.
Av att det är så sjukt bra!
Alla har haft den känslan, jag lovar!
När man vill skrika ut till alla att den här låten, den är grym!
.
Alla All Time Low låtar är så för mig, verkligen.
Det går inte att släppa, hur verkligen onormalt bra musik de gör!
.
.
Jag vet inte om jag kan förklara tydligare vad jag menar,
jag tror att om man har haft känslan har man redan förstått.
.
Iallafall, nu kommer några låtar.
Det är inte mina NUMBAH ONES, alla deras låtar är som sagt det.
Det är några av dem som jag tror de flesta kommer gilla.
Så här:
.
Poppin' (Video Mix) Denna låten får mig alltid att le. Underbar!
.
.
.
Weightless Riktigt bra låt, jättebra text och härlig musik, med en grym och riktigt vettig musikvideo! Den laddar tyvärr lite långsamt, kanske bara är för mig och mitt sega internett? :) Antagligen.
.
.
.
Coffe Shop Soundtrack En gammal låt från deras EP, men låten är grym och musikvideon får mig alltid att sitta och le som en idiot :)
.
.
.
Jag kände att denna var tvungen att vara med.
Bara en liten anledning till varför jag älskar bandet.
Alex, Rian, Jack och Zack är fyra grymma killar.
Plus deras crew. Den är ganska awesome med.
Detta var den bästa "Funny moments" videon jag kunde hitta.
Se, skratta och förälska dig i dessa idioter.
(Btw, älskar slutet. Smexxxig storbrittansika FTW. Plus Alex ögonbryn.
De ser ut som fluffiga larver!)
.
Nej, jag är inget creep eller fan-girl.
Jag älskar först och främst bandets musik,
men man måste erkänna att killarna är ett plus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0