I Can't Stop Now, Because I'm Dancing.

Jävlar.
My Chemical Romance är galna.
Deras konsert är precis slut, och nu sitter jag är och lider av längtan tills jag får se dem live själv!
Seriöst, de spelade nästan bara gamla, underbara låtar.
De spelade Ghost Of You! Tårarna bara rann, helt galet!
De bara måste spela den när de kommer hit!
Hiihii.
Och Gerard sa I Love You tlll sin fru, Lindsey. Andra gången jag hör honom säga det, någonsin. Fint :)
Jag älskar att höra honom säga det. Jag är verkligen glad för hans skull.
.
Och, det är världens snöstorm ute?
Hahaha, jag kommer dö. Av att bussen kraschar. Nice.
.
I can’t slow down
I won’t be waiting for you
I can’t stop now
Because I’m dancing
This planet’s ours to defend
Ain’t got no time to pretend
Don't fuck around this is our last chance
- Planetary (GO!)


.                                                                                      Bild tagen av Penny Howie

Bild tagen av Penny Howie

Bild tagen av Penny Howie
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0