Gravity don't mean to much to me.

Tja! Sitter hemma i min säng igen och har precis kollat på
Pelle Svanslös i Amerikatt och Grodan Boll & Kalle Stropp.
GUD vilka minnen, blir ju helt tårögd! :')
Nostalgi är nog något av det bästa som finns.
.
Lite halvstörd dag idag.
Vaknade upp hemma hos Evelina,
och först, seriöst, jag hade ingen aning vart jag var!
Sen kom jag på det, och ba: jaaha, just det! Dum är jag.
Sen var det skola i... en timma? Något sånt.
Det var typ simprov idag, och det är inte en chans att jag är med på det!
Så nejnej, jag stack hem. . När jag kommer hem går jag och snackar med min lillasyster, som är hemma och är sjuk? Och vad ser jag på hennes säng? En BIGASS plansch med My Chemical Romance.
Asså, sjukt stor! Hon hade tydligen fått den ur Kerrang tidningen, så jag tog första bussen in till stan igen och köpte en tidning. Så nu är jag ägare till den snyggaste planschen någonsin!
Ska lägga upp bild när jag hängt upp den (haha, har inte orkat än)!
.
Nu ska jag städa mitt rum tror jag. Asså, det är superäckligt verkligen. Trivs inte när det är såhär mycket skit överrallt.
Och jag ska lyssna på Danger Days skivan på högsta volym. Att det blir Party Poison på repeat i några timmar är en risk jag vågar ta! ;D
.
Detta är den bästa låten jag vet, och SKA ha den som ringsignal på min HTC, eller vad det nu blir för telefon. Haha, har redan laddat ner den till min mac.
I förberedande syfte!
Nej men seriöst, haha, jag skrattar ihjäl mig åt den.
Killarna i All Time Low har för mycket fritid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0