All The Good Times, They Give You Cancer.

Woo, sry för låg blogg uppdatering!
Har varit och sett nya Harry Potter filmen. Galet bra.
Fast grät på de mest konstiga ställen. Mest för att det var den nya filmen.
Asså, jag har läst Harry Potter sen jag var.. 7?
Serien har varit med mig hela livet. Fattar inte att sista filmen kommer i sommar. Sen är det slut liksom.
.
Och, jag såg på reklamen innan bion (älska bio-reklam<3) att de har gjort en ny Narnia film.
Ennu en serie jag haft med mig hela livet. FAST, jag älskar de gamla filmerna. De nya är så... nya.
Haha, inte samma sak lxm.
.
.
En bild tagen innan jag stack till bion.
Jag älskar min jacka, galet snygg.
Dessutom, igår kväll såg jag på en intervju att Gerard (My Chem) har en nästan lika dan. Fast hans är liiite mer.. klar röd. Haha, matchar ju snyggt med hans röda hår. Håhå jaja.
.
Jag har börjat att skriva vidare på en novell jag började med i somras. Jag hittade den på min data och blev super glad, för jag gillar den verkligen. Asså, super nöjd!
Den slår allt annat som jag någonsin skrivit. Så jag ska skriva mer på den nu, än så länge är den bara tre sidor. Hehe.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0