Åh vad jag älskar skolan.

Haha, eller inte. Jag är så trött på skiten att jag inte vet vad jag ska ta mig till riktigt.
Jag ska lämna in en konfliktanalys om folkmordet i Rwanda 1994 senast kl 00:00.
Jag har jättemycket kvar, men inget att skriva. Stressad? Ja.
Hahaha, precis såhär har jag suttit, non stop, sen jag kom hem.
När var det? ... Tre typ. Nu är klockan åtta.
Värd fredag, verkligen. Känner att hela denna helgen kommer bli bajj.
(Försökte få till en plågad min på bilden. Gick sådär :) )
.

.
Annat:
Jag älskar All Time Low, så sjukt mycket.
Det är konstigt hur fort det har gått sedan jag började lyssna på dem.
Just nu kan jag inte tänka mig "ett liv utan ATL". Utan att få det att låta för dramatiskt. Hehe.
Men seriöst. De gör så sjukt bra musik! De har hittat en så... fin balans.
Deras låtar kan ha, och har ofta, djupa texter. Kanske inte Kent djupa. Men, lagom.
Alex (som skriver alla låtar, tror jag) vågar skriva om dåliga saker i sitt liv.
.
Till exempel Therapy. Han (Alex) har sagt att det är en låt som betyder väldigt mycket för honom, och han har varit extremt ärlig när han skrev den.
.
Åh. "Kul" att jag känner igen mig äckligt mycket i texten.
Vissa (många) delar i låten, så blir man: Jaha. Alex Gaskarth läser mina tankar. Fint.
Nej men. Sjukt fin låt.
.
.
Therapy (med lyrics) <3

"Therapy is about every kids nightmare.
When people tells you that you need help,
but all you want is a hug." - Alexander Gaskarth

.


Kommentarer
Postat av: Ävääää

ja du ser ju sjuuukt plågad ut på bilden, <3 haha.

2010-11-19 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0