Kärlek på en annan nivå.

När man ska skriva om sig själv, vad är det 90% skriver då?
Jag älskar musik.
Det är enkelt att skriva. Enkelt att mena. Vem gillar inte musik?
Alla gillar musik. Vissa skulle inte klara sig utan musik.
Musiken blir deras medicin, deras livshake till verkligheten.
Trust me. I know.
Jag är en av dem som utan tvekan skulle skrivit jag älskar musik
i min presentation. Jag är definitivt en av dem som inte klarar mig utan musik.
Jag är en av dem som har musik som en medicin. Och jag är en av dem som
har musik som en livshake bort från verkligheten.
För verkligheten har jag nog av endå.
För de som inte vet, för de som inte har upplevt det själva, är det säkert
svårt att förstå hur stor betydelse musik kan ha.
Men musik behöver inte vara ett fräckt gitarrsolo.
Musik kan vara så mycket mer. Musik kan göra så mycket mer än att bara låta bra.
Bilden är från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0