Where is your heart?

So many bright lights to cast a shadow, but can I speak?
Is it hard understanding I'm incomplete?
A life that's so demanding, I get so weak.
These bright lights have always blinded me.
'

(Min bild som jag tog i somras. Jag gillar den.
Den underbara texten ovanför är från 'Famous Last Words' av My Chemical Romance.)
'
Hej jag sitter på mitt rum och funderar på vad jag ska göra.
Jag är för trött/osocial för att träffa någon.
Jag skulle kunna städa mitt rum. Det behövs.
Annars skulle jag kunna skriva klart antingen min långa novell
'Swimming in the mainstream is such a lame dream' eller min
något kortare novell, 'Desillusionerad'.
Jag vill skriva klart båda, är verkligen nöjd med dem och jag
vill visa upp dem för vänner m.m.
Jag vet inte varför jag älskar att skriva så mycket. Men jag tror att det
är ett sätt för mig att uttrycka mig på, genom att berätta.
Vissa gör musik, vissa fotograferar och målar.
Jag gillar att skriva. (Och foto. Men hehe, whatever^^)
Jag funderar på att lägga upp berättelserna på internett,
fast.. endå inte.
Skulle kännas konstigt om alla och vem som helst skulle kunna läsa.
'
Imon ska jag till farmor och farfar med familjen, och sova över natt.
Så det blir nog ingen uppdateing här förräns på söndag.
Heh, så okej buhbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0