Vadå bilbomb i STHLM?

Asså, fyfan. Vilken start på dagen va?
Jag satte mig i soffan i vardagsrummet och skulle stressläsa
"A Christmas Carol" till engelskan imon (Jag har såklart helt glömt den),
men jag skulle bara kolla Kissies blogg. För jag gör det. Hela tiden.
Iallafall, det första jag får se är att en bilbomb utlöstes i STHLM igårkväll?
Fyfan.
Så, jag läste mer om det, och polisen undersöker om det är en terrorattack.
Vafan, finns sånt i Sverige? Usch, så jävla hemskt.
'
Tydligen så ska det ha varit en självbordsbombare.
Hur sjukt låter inte det? En självmordsbombare i Sverige.
Iallafall. Han hade haft sex bomber (?) runt sin mage, men bara en utlöstes.
Fatta vilken explosion det hade varit om alla hade utlöst? Fyfan.
'
Och jag kan inte låta bli på att tänka på självmordsbombaren.
Jag får upp så vidriga bilder i huvudet, när bomben sprängs in i hans mage.
Åh gud, mår illa.
'
'
Okej, jag orkar inte skriva mer om det nu.
Så, igår började jag ju lyssna på MSI på förmiddagen,
och jag har lyssnat på dem typ hela dagen igår, typ hela natten
och idag. Jag är fast. Så härlig musik, jag dör lite grann.
Hur förklara man deras stil? Techno rock? Uhm. Jag vet inte.
Men jag älskar baserna, Jimmys röst (speciellt när han sjunger ljust!)
och texterna är galna. Plus, jag har kollat på några liveklipp.
De är lika galna som man skulle kunna tro.
Haha :)
'
Igår så lade jag upp I Never Wanted To Dance här i bloggen,
och det är nog fortfarande min favorit. Den är underbar!
Men, jag gillar verkligen denna låten med:
'
Mindless Self Indulgence - Lights Out.
'
Punch your lights out,
Hit the pavement,
That's what I call entertainment.
Causing problems makes you famous,
All this violence makes a statement.
'
Asså, refrängen är så galet härlig.
Haha, appråpå galen.
Jimmy är ganska galen. Live asså.
Haha, hittade denna videon. Kul med så bra kvalite på den btw :)
'
SHIT, jag vill se dem live!
Jävlar, vilket ös!
Hoppas det blir lika mycket den 18 Mars! :D
Och hehe. Kolla på klippet, det är kul!
Man blir så konsertsugen så man döör ju!
JUSTE! Ska vi leka en lek? Okej. Den heter gissa åldern på sångaren.
När jag såg honom första gången så jag ba: Uhm. Han är la 19 lr ngt.
Jag menar, kolla på honom! Han beter sig som en tonåring, han ser ut som en tonåring. Men hehe. Ne, Jag hade ganska fel. Han är 41.
WTF liksom. Han ser så ung ut!
'
BTW. Jag älskar första låten. haha :) CHOPICHHH!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0