Musiknörden kryper försiktigt fram...

Jag är rätt så kär i Blink 182 just nu.
Asså, verkligen nykär!
Deras 'Greatest Hits' skiva kan jag lyssna på i repeat i flera timmar, dagar, veckor osv.
Typ kvällar/nätter som denna.
Jag är på sånt Blink humör nu så det är ju löjligt.
Wiiiiie.
'
Okej, bara för att jag är jag och älskar att sprida musik,
här är några fedt värda Blink 182 låtar!
Puss på det!
'
Blink 182 - Always
Fedt gullig kärlekslåt. 'Aww' feeling över den ^^,
Sjukt härligt att lyssna på dessutom!
'
Blink 182 - Feeling This
Ukei, detta är en av mina favoritlåtar!
Jag gillar kanske inte gillar "feeling this" delarna så mkt (heh),
men de andra verserna + refrängen är så fina så jag dör!
Och jag älskar slutet.
Man hör det inte så tydligt, men de sjunger
'Are we alone, do you feel it?'
'So lost and disillusioned'
Så fint är det!
'
Blink 182 - Down
Okej, jag vet att jag redan bloggat om denna låten.
Men herregud. Den är så bra!
Det är lätt min favorit av Blink, utan tvekan!
Denna och Feeling this (låten ovanför).
Denna låten betyder så bajsigt mycket med,
nästan så mkt att det känns konstigt att prata om den. Heh ^^
'
'
Ah, jag skulle kunna fortsätta i evigheter med låtar,
men jag är trött och jag orkar inte leta låtar på Youtube.
Men ett tips är Greatest Hits skivan.
Alla låtarna på den är verkligen sjukt braa!
'
Ska försöka sova nu.
Goudnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0