He Crawls Like The Worm From A Bird.

Hej!
Om 30 min är det den 24, dvs jul!
Åh, vad kul! Eller haha, jag bryr mig inte så mkt just nu.
Min hjärna är ganska full med andra tankar, så julen glöms lite.
Men jag ska (förhoppningsvis) äntligen få en ny mobil imon!
Ser verkligen fram emot det, jag är så trött på att ha telefoner som inte funkar!
'
Iallafall. Åkte in till stan på förmiddagen och träffade Evelina och bla. fikade :)
Och sen har jag vart hemma och hjälpt mamma att julpynta.
Kevin tyckte det var hur kul som helst med alla tomtar.
Halshuggning förekom. :'c  (RIP Tomtemor)
'
Haha, ska jag lägga upp en egobild? Som jag ser wbfjortis ut på?
LET'S DO IT! :D
Jag älskar min vägg! <3
Och min tatuering på halsen! Den syns lite dåligt, men badass är den! :D
'
'
'

Share with me.
'Cause I need it right now.
Let me see your insides, or write me off.
'Cause I'd rather stop now if you won't open up.
'
Look in my eyes.
I'm jaded now, whatever that means.
I rip my heart out.
It's worth my time, whatever that means.
So hard to see up, my neck feels stiff.
'
Give me all, or whatever you want.
It's never been me to want this much from you.
You won't open up; (It tears me up)
'
The Used - Noise and Kisses


Kommentarer
Postat av: Evalaajna

Du är fett snygg.

2010-12-24 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0