untitled

Ell-oh!
Just nu sitter jag i mitt rum och typ bara sitter.
Jag har egentligen inget vettigt att skriva om, men jag kände att det var
dags att uppdatera bloggen typ!
'
A, nej men jag har haft en rolig vecka!
Har varit med Evelina mestadels, vilket antagligen har bidragit till att veckan har
varit så rolig :)
Lite onyttig kanske. MEN VAFAN, det är ju lov! ;)
Nej men annars... jag och eve var i stan igår, och jag (OMG, iknow!) köpte kläder!
T.ex. skjortan på bilden nedanför;
'
Den är mkt snygg, okey?
'
A juste!
Jag ville blogga om den här den 24, men jag palla inte, hahha.
SÅ jag gör det nu!
'
Voltaire - X-mess Detrius
'
MTV och någon Voltaire snubbe bestämde sig för att granska hur julklappar
m.m. påverkar jorden och sånt.
Det är en kortfilm i stop motion, och det bästa är att...
Gerard (My Chemical Romance) är den som talar!
Hans röst är så galet sexig i denna videon, så man dör lite.
Speciellt på slutet, när han säger 'my dears' ;)
'
So many hopes, so many dreams.
So many gifts under the tree.
Needful things and passing whims and fleeing bits of luxury.
There they wait for to surprise some eagerly awaiting eyes.
But at that very moment, time starts counting down to their demise.
For every dearest darling prize will hear that chilling, thrilling chime,
and become unwanted toys.
For everything must break in time.
All will end up in a cave, a landfill och a shallow grave.
The earth will take what she can take and wretch the rest up in a wave.
Poisoned, is the earth for years, from all the trinkets we held dear.
So spare the earth this holiday.
Give love and friendship, love and cheer.
Things one needn't wrap, my dears.
'
Jag tycker texten är fedt vettigt, och jag håller med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0