Through the fears we'll carry on.

Åh, jag är nykär i Welcome To The Black Parade.
Jag hörde den för första gången för mer än fyra år sedan.
Eller var det fem? Jag minns inte och jag orkar inte bry mig just nu.
'
Anledningen är att jag hittade detta klippet.
Det känns så.. perfekt.
Kan vara för att Bob är där. Helvete vad jag saknar Bob.
Han... åh näe. :<
Det känns fel att 18 mars kommer det inte vara Bob som sitter där.
Utan en annan kille, vars namn jag inte ens försökt lägga på minnet.
Fyfan. Men jag har iallafall fått se honom en gång, och han är faktiskt den person
jag kommer ihåg mest från Pier Pressure. Haha, Frankie minns jag inte alls. :c
'
Anyway. Jag får faktiskt tårar i ögonen av att se på denna videon.
Jag vet inte om det är så mkt för videon (..hehe, jo.)
Det kan också vara för att jag är helt jävla panikslagen p.g.a. självmordsbombaren.
Asså, jag mår dåligt av det.
Och det är inget konstigt med det!
Jag är inte van vid dessa omständigheter! Jag vill ha tillbaka trygga Sverige!
Där jag inte behövde vara rädd för att gå på gatorna.
Jag är fan rädd 24/7 just nu. Jag bara väntar på att gubben bredvid
mig i nordstan ska sprängas.
Förut har man ju kunnat skydda sig med "nee, det händer inte i fina Sverige"
MEN JO, tydligen gör de det!
Och på nyheterna berättar de om massor av hot mot Sverige och Europa.
Fyfan.
Orkar inte!
'
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade (Live on Jim Larer)
'
Jag tycker att den här videon verkligen visar hur otrolig sångröst Gerard har.
Hans röst är helt... gah. <3
'
Jag älskar för övrigt denna textdel ur låten:
Do or die, you'll never make me,
Because the world will never take my heart.
Go and try, you'll never break me.
We want it all, we wanna play this part.
I won't explain or say I'm sorry.
I'm unashamed, I'm gonna show my scar.
Give a cheer for all the broken.
Listen here, because it's who we are;
I'm just a man, I'm not a hero
Just a boy, who had to sing this song
I'm just a man, I'm not a hero
I - don't - care!
'
Jag tror (vet) att denna text har haft stor påverkan
på min syn på livet. Det är något positivt! :)
'
A just det. Jag ville lägga upp en till sak... :D
GAH KOLLA PÅ DEM JAG DöÖöÖÖÖööööR!<3
MCR kommer krypande ur väggen... Okejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0