Through The Eyes Of An American Psycho

Åh, The Misfits.
Jag förstår mig inte på dem.
Men man får en sån adrenalinkick av deras musik.
Typ... en blandning av att vilja crasha sitt rum och av att vilka dansa!
Haha :)
'
BTW, videon har ett aslångt (och astufft) intro.
Som inte har ett dugg med låten att göra... men haha, endå.
Tycker fan att det är läskigt...? Haha, jag är ju iof löjligt lättskrämd.
Men låten börjar runt 1:35 så om orgel och dödskallar
inte intresserar en så kan man spola fram ;)
Och apropå bröjan. Jag älskar de sista 15 sekunderna.
Det är så stökigt, argt, aggressivt, virrigt... och gah. Jag gillart.
The Misfits - American Psycho.
'
Detta är för övrigt inte min favorit låt med The Misfits, trots att den är väldigt bra!
Min favorit låt av The Misfits är Dig Up Her Bones.
Jävlar, den låten är bra! Jag gillar verkligen den här låten!
Heh, tror inte att jag någonsin kommer tröttna på den!
'
Den är inte lika "stökig" som American Psycho, den är mer... i ordning? Haha :)
Galet bra iallafall.
Tror den handlar om sångarens fru som gick bort i cancer :/
The Misfits - Dig Up Her Bones.
'
HAHA, btw. Killen/tjejen som hoppar runt @ 0:52 i videon.
Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0