There's nothing you can do,

That I haven't already done to myself.
I never wanted to dance with nobody,
but you wouldn't take 'no' for an answer, you fucking bitch.
'
Mindless Self Indulgence - I Never Wanted To Dance
'
Yep, jag har vetat om denna låt i ca 30 min.
Men asså, herregud.
Jag har så fastnat för detta band!
Jimmy (sångaren) har en gaalen röst! Och låtarna är såå härliga!
Jag har vetat om bandet länge, i flera år.
Eller, egentligen sedan Gerard Way (MCR) officiellt blev tsm med Lyn-z,
som spelar bas i Mindless Self Indulgence.
Och det var ju några år sedan nu. Oj, tiden går fort! :)
Men jag har aldrig lyssnat på den, vet inte varför...
Iallafall, jag har lyssnat på några låtar av dem nu,
och jag gillar verkligen deras stil!
Så, jag är glad :)
'
Här är en bild på dem.
Den sjukt snygga tjejen längst ut till höger är Lyn-z Way.
Hon är galet fin!
Tänk när deras dotter, Bandit, växer upp.
Hon kommer bli så jävla vacker!
'
Haha, mer rolig fakta:
Killen längst ut till vänster, Steve = Dr. Death Defying.
Det vill säga, det är han som talar i flera av MCR's nya låtar!
T.ex. Look Alive Sunshine! Och han är med i musikvideorna. Badass va?
Och den andra killen, Jimmy = En av Draculoiderna i Na Na Na's musikvideo! ^^
'
Juste. Det blev inget av att åka till farmor och farfar.
Så jag kommer la blogga som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0