The Flavor Of Your Lips Is Enough To Keep Me Here

Wohh.
Sitter i mitt rum och seegar. Väntar på att klockan ska bli
hel så jag kan ta bussen in till stan.
Och sen ta en spårvagn hem till Evelina.
Vii ska ha filmkväll med några ur klassen.
Och haha, antalet som kommer verkar minska stadigt?
Ohwell. Deras förlust ;).
'
Jag skriver fortfarande på novellen... Men gah, j
ag har verkligen svårt med att få till den.
Hm. Men det blir nog bra tillslut.
Att den är så svår att skriva är väll att dem handlar
om ett svårt ämne.
Man vill inte fel formulera sig. Eller ngt.
'
Nu ska jag gå och leta upp filmer till ikväll.
Jag vill se Avatar, men kom på att vi bara har den på Blue-ray.
Dumma pappa. "Vi kommer ju inte använda DVD mer".
Jo tjena :c
'
'
When I wake up the dream isn't done.
I wanna see your face and know I made it home.
If nothing is true, what more can I do?
I am still painting flowers for you.
-All Time Low - Painting Flowers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0