Such a funny way to fall.

Detta är en låt som jag länge velat lägga upp här, men jag har inte gjort det...
Den betyder väldigt mycket för mig, det är en av 'mina' låtar.
Iallafall.
Jag vet inte, har inte så stor lust att skriva alls just nu.
Jag har varit mer eller mindre inlåst på mitt rum hela helgen.
Har bara gått ut härifrån när jag har velat ha te.
Jag har knappt ätit, knappt sovit.
Jag vet inte, har haft en skev helg som fan.
Och, såklart, så har jag inte läst 'A Christmas Carol' än.
Jag försökte, faktiskt, men när jag inte förstod ett skit pallade jag inte.
Så jag kollade på Disneys version från 1983. Eller något sådant.
Den är fin. Det är med Kalle Anka och Musse Pigg osv.
Men tror inte den kommer hjälpa mycket imon.
'
Ne, nu ska jag göra te och lyssna på Painting Flowers på repeat resten av kvällen.
Buhbye!
'
All Time Low - Painting Flowers
'
Strange maze, what is this place?
I hear voices over my shoulder,
Nothing's making sense at all.
Wonder, why do we race?
When everyday we're runnin' in circles,
Such a funny way to fall.
Tried to open up my eyes,
I'm hopin' for a chance to make it alright.
'
When I wake up,
the dream isn't done.
I wanna see your face,
and know I made it home.
If nothing is true,
What more can I do?
I am still painting flowers for you.
'
Show my cards,
Gave you my heart,
Wish we could start all over.
Nothing's makin' sense at all.
Tried to open up my eyes,
I'm hopin' for a chance to make it alright.
'
When I wake up,
the dream isn't done.
I wanna see your face,
and know I made it home.
If nothing is true,
What more can I do?
I am still painting flowers for you,
I am still painting flowers for you.
'
I heard everything you said,
I don't wanna lose my head,
When I wake up,
the dream isn't done.
I wanna see your face,
and know I made it home.
If nothing is true,
What more can I do?
'
I am still painting flowers for you,
I am still painting flowers for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0