Nuh-uh. Jag vet inte någon bra rubrik.

Tchu.
Jag sitter i soffan hemma och kollar på Oprah.
Taylor, Kristen och Robert (Jacob, Bella och Edward) snackar om lite allt möjligt.
De är ganska roliga människor, så det är kul.
Robert går runt till random folk och knackar på.
Fansen blir helt GALNA. Asså det är heeeelt sjukt!
Shit, men jag förstår dem! Tänk om någon från MCR skulle ringa på!
Eller någon från All Time Low. Jag hade svimmat!
Oj, nu går Taylor runt också. Haha, det blev ennu galnare reaktion!
'
A, men jag har en ganska chill dag.
Precis som igår vaknade jag upp och ba: "Nej."
Så jag sa till mamma att jag hade onödiga lektioner.
Och att vi ska klättra på gympan. Och hon vet att jag är rätt så höjdrädd, så hon ba "okeej, men då SKA du städa ditt rum! :c"
Så jag ska göra det sen.
Men jag orkar verkligen inte göra något vettigt.
Helst vill jag ligga i min säng och (hur töntigt och tråkigt det än låter) läsa.
'
Haha, bjuder på osminkad bild. (haha, ofta jag gör det?)
Mina ögon ser jättemörka ut...
Önskar de kunde vara så mörka hela tiden! ^^
'
Nu är reklamen snart slut, så nu ska jag fortsätta med TV:n.
Hihi. Buhbyeee
'
'
BTW, Evelina om du skulle se detta. Det är MUSE top 20 på MTV.
DÖh, när de kommer hit så går vi, ukai?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0