No one will know us and the moonlight.

Sitter i min säng, ikväll igen.
Jag har noll motivation att flytta på mig.
Visst, det är fint ute.
Men det är kallt, mörkt och trist.
'
Så jag har spenderat hela lördagen med att sitta i min säng.
Jag har läst en superfin fanfic på Deviantart.com.
Den var jättebra, och jättelång. Det är en liten minilycka när man hittar fanfics som är bra och långa. Många är antingen superbra och svinkorta, eller tvärt om. Det finns de som är helt värdelösa, men oändliga. *suck*
'
Jag har även lekt med pappas nya HTC Desire HD.
Jag har länge velat ha den mobilen, och jag har nästan varit lite besatt av den.
Haha, som den mobilgalning jag är ;)
Men iallafall. Jag har varit orolig att den ska vara för stor, men den låg
perfekt i handen. Dock är den väldigt dyr. Och den skiljer sig faktiskt inte så mycket från denns lillebror, HTC Desire.
Så, jag och pappa ska till Mediamarkt imon och kolla på den. Eftersom vi har hittat den med silverskal så är jag lite extra peppad på den. Det bruna skalet är ganska fult faktiskt. Men i silver... omnomnomomnom. :D
Blir kul att åka ensam med pappa med, det är inte ofta att det bara är han och jag, så det blir kul att kunna snacka med honom utan irriterande småsyskon, haha :)
'
Juste. Jag kollade på en intervju för några vecka sedan med Alex och Jack från All Time Low. De fick frågan,
"Om ni var tvungna att lyssna på en låt i resten av era liv, vilken låt skulle det vara?"
Jack svarade Reckless Abandon med Blink 182, en låt jag verkligen gillar, så det var kul att höra!
Alex svarade Night Drive med Jimmy Eat World.
Det är ett band jag aldrig riktigt lyssnat på. Men, eftersom ATL gör så bra musik, bestämde jag mig för att kolla in den. Jag tänkte att, de borde ju lyssna på bra musik om de nu skapar bra musik, hehe.
'
Och helt ärligt, första gången jag lyssnade på den gillade jag den inte.
Men jag har lyssnat på den då och då sedan jag såg intervjun. Det var ett tag sen, fast idag lyssnade jag på den. Och jag föll för den! Den är ju underbar. Haha, skrattar lite åt mig själv för att jag inte märkte det direkt.
Perfekt låt att drömma sig bort med.
Låten är lite Kent/Muse (det jag hört av dem iaf) och rock. Den är riktigt skön!
Jag rekommenderar den verkligen! Dör lite under refrängen <3
Så, här är den. Dagens låt kan man kalla den.
'
Jimmy Eat World - Night Drive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0