I'm Always In Over My Head.

TJA!
Är hemma nu.
Har varit hos Jespher på eftermiddagen/kvällen.
Gjorde inget speciellt, snackade om oviktiga saker, som vanligt :)
'
Nu sitter jag och läser en update på en superfin fanfic. En Frerard, supersöt <3
Ska fortsätta med en fanfic som jag har skrivit på sen.
Det var ett tag sedan, och nu börjar äntligen 'den roliga' delen, enligt mig.
Så det är ju kul! :D
'
ROCK SOUND FINNS I AFFÄRERNA NU!
Eller, några på Street Teamet på FB hade köpt den, så Press Stop borde ha den!
Awwh, så glad är jag! :D
'
Iallafall, jag har lyssnat en jevla massa på All Time Low på senaste tiden.
Det vart ett litet uppehåll för ett tag sedan, men nu är jag så galen i dem igen.
ünderbart!
'
Kände att det var tillfälle för en egobild. Gilla endå!
'
D A G E N S  L Å T ! : D
All Time Low - Six Feet Under The Stars
Sjükt härlig låt, och texten är asfin.
Men jag orkar inte lägga upp texten.
Är man intresserad så finns en länk nedanför ^^
http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/all_time_low/six_feet_under_the_stars.html
Nu ska jag skriva. Buhbyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0