If you kill him for me, then I'll kill him for you.

Recept på mysig måndagkväll:
- Julbok (Har läst den varje jul i 4 år)
- Fluffig filt
- Du och jag Döden skivan på repeat.
- Ljus.
- Mammas te. Hon gör det godaste teét i världen.
'
Oh. Btw. Ingen stor grej...
MEN JAG SKA SE MY CHEMICAL ROMANCE LIVE 18 MARS OCH JAG GRINAR AV GLÄDJE.
Men som sagt. Ingen stor grej.
'
Hih, min julbok.
Jag älskar den! Bästa boken någonsin. Nästan iallafall.
Handlingen är jättekonstig, går inte att förklara kortfattat.
Om jag bara säger att Meggies pappa Mo kan läsa högt så bra,
att människor och andra varelser trillar ur böcker, så låter det bara konstigt.
Och om jag försöker förklara hur ond Capricorn och hans medhjälpare Basta
är, eller hur slug den ärrade Sotfinger och hans mårdliknande husdjur är, så förstår man inte så mycket heller. Eller, om jag förklarar hur mycket Meggies faster Ellinor älskar böcker så hjälper det inget.
Eller om hur Sotfinger talar och leker med elden.
Eller om Meggies mamma som förlorar rösten när hon sugs in i Bläckhjärta.
'
Haha, se? Låter bara konstigt.
Men, det är en bok jag verkligen rekommenderar.
Riktigt spännande och mysig.
Dessutom, författaren är grym på att beskriva.
Ibland känns det som att man står i Ellinors bibliotek,
eller bland feerna. (Ja, det finns feer. Allt finns i denna bok.)
Asså, man får en sån sjuk 3D känsla. ujuj.
'
Så, nu ska jag läsa osv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0