Hemma igen!

Så, nu har jag varit och kollat på fonen!
Kan inte säga annat än att jag längtar tills i jul!
Jag har nu bestämt mig för HTC Desire i silver/vitt.
Den är galet snygg, galet bra, och den känns perfekt i handen.
Så, jag är ganska kär. Dessutom kostar den helt okej, lite mer än 4500.
Jaa, det är ganska mkt pengar... men jag ska sälja min gamla bas
som jag endå aldrig använder (för jag kan inte spela, haha) och min gamla
dator ska säljas med. Och resten betalar mina föräldrar.
'
Här är den, HTC Desire White Edition!
Snygg va? :D
Är verkligen glad för att äntligen få en bra telefon!
Juste;
Jag och pappa köpte en ny mikro när vi endå var där,
så, haha, livet kommer bli så mycket enklare nu.
Jag valde mikron, och hittade en som var söt. Haha, en söt mikro.
'
'
Annars, så händer det inte så mycket.
Sitter i soffan i vardagsrummet och kollar på skidor.
Det är inget jag är intresserad av, men det sånt vi gör när det är jul.
Pappa sitter och skriker ut kommentarer som:
"OjOJOJJJJ SER NII? HAN TAR HONOM, HAN TAAAR HONOM!"
eller "KNUFFASS!!! KNUFFAS!!! JAAAAAAA!!"
Eller min favorit:
"HAN SLÄPPER HONOOOM, HAN SLÄPPER HONOOOOMM! NEEEEEJJJJJJJ!!"
Haha :)
'
Och jag hittade den här bilden på MCR, shit vad snigga!
Frankie är så sjukt söt! Asså, verkligen. Gillar hans lilla leende! Han ser pigg ut :)
Och Mikey, haha, vilken pose!
Och seröst, Gerards hår. Jag dör lite grann.
Och Rrray ser bara "lite" awesome ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0