Hej, typ?

Jag vet aldrig hur man ska inleda ett blogg inlägg.
Så, jag kommer köra på något tråkigt och o-orginellt som "hej."
'
Hej.
Jag sitter på 'min plats' i våran nya soffa och dricker te.
Ibland så får jag små ryck, och dricker te nonstop i en tid.
Men gud, det är så gott. Speciellt mammas 'recept'.
Earl Grey, flytande honung och mjölk.
'
Jag skrattar lite åt mig själv just nu.
Jag vet inte varför, men det är något med situationen som är konstig.
Jag sitter med tights och mjukis shorts, linne och 'nian tjocktröja'.
Jag tittar på The Hills på tvn och läser Kissies blogg.
Jag pussar på min pudel och lyssnar på MSI.
Det är en sån extrem kontrast, typ värsta fjortis/helt vanlig chey grej
med the hills och kissie osv. och så lyssnar jag på MSI ashögt? ^^
Jag venne, jag skrattar åt mig själv. Heh. Hehheh. Heh.
'
Fast, nu lyssnar jag på Painting Flowers ist.
För jag älskar den. Verkligen älskarälskarälskar.
Jag lade ju upp den på bloggen igår,
för dem som inte lyssnade på den igår... do it. ;)
'
Just det.
Mina favorit jeans har ju mer eller mindre gått sönder, nära grenen.
När jag satte mig ner i soffan förut så tänkte jag inte på hur jag satte mig,
så de sprack upp asmkt. :(
Nu är det från mitten av benet och runt till bakfickan. Fatta vad sur jag är!
HM säljer dem typ inte längre, verkligen synd för jag gillar dem!
Men jag ska klippa dem till shorts, när jag vågar.
Jag vill inte paja dem (mer) liksom.
'
Ne, nu ska jag kolla på The Hills.
Spencer gav Heidi assöta valpar.
Måste kolla. Heh. Buhbye!
'
OH, btw. Dagens låt m.m. kommer la senare. Brukar alltid bli ngt :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0