HAHAHA, hej igen.

AA, det var typ 3 min sedan jag bloggade, MEN OMG.
Måste visa denna!
'
DESTROYA, LIVE. Jag ska se det! Kan fortfarande inte fatta det...
Och haha, denna videon är grym.
Gerard är smexxig som fan. Han och Frankie har ett litet Frerard moment.
Mikey har sin glittriga bas (jag älskar den.)
Och låten, herregud. SÅ BRA ÄR DEN. Dör lite grann.
Och ne. Kolla på den.
Hur fan kan man säga att MCR är dåliga live?
Dock suger publiken, rejält. Eller så är det galet mycket tryck. Vad vet jag :)
'
BTW. Man ser Gerards hängpattar runt 0.35 (när han tar bort sin arm.)
Typ pausa 0.38.
Jag vet inte om det är dåligt ljus, dålig vinkel.. men eh. Gubbpattar. :)
Om det är något som intresserar en.. så. hehe. Feel free to enjoii noodz.
Och, haha, utan att bli för mycket fangirl... ;
Jag älskar hur Gerard verkligen försöker få Frankies uppmärksamhet (1.55)
men Frankie ba: *speela gitarr, kolla inte upp, lalala*
Haha, Gerard ba; Nehe. Skit i det dåå :<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0