3-2-1, We Came To Fuck.

Åh, jag känner för att springa runt på stan och skrika på folk.
Slå in fönster, spraya ner väggarna med konstiga ord och tecken.
Halsa alkohol och kedjeröka.
Typ, bara vara en omogen, rebellisk tonåring med inget bättre för sig.
Jag vill bara göra något. Skit i om det är vettigt.
Jag vill synas, höras, älskas och hatas.
Vet inte varför, har nog lite uppmärksamhetsbehov just nu.
'
Nu ska jag duscha och sova eller något! Laaaaaaaaa-
'
My Chemical Romance - Desolation Row (Bob Dylan Cover)
'
Underbar låt!
Igentligen ville jag lägga upp musikvideon, eftersom den är sjukt bra!
Tyvärr fick jag inte det för MCR eller Warner Bros, så här är en länk till videon!
http://www.youtube.com/watch?v=FOuSxal8pf4&feature=related
Värd att kolla på! For real, riktigt bra!
Gerard är het som fan. Älskar hur aggresiv han är! Och hans ihoptejpade ögonbryn, hahah.
Dessutom, de har spelat denna låt live ngra gånger på deras
'World Contamination Tour'. Hoppas VERKLIGEN de kör den i sthlm! :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0